ارسال لوازم منزل به استرالیا

ارسال لوازم منزل به استرالیا

یکی از نگرانیهای مهم در مهاجرت به استرالیا ارسال لوازم منزل به استرالیا می‌باشد. با توجه به  نرخ دلار و ارزش بالای لوازم منزل حمل اثاثیه منزل به استرالیا دارای صرفه اقتصادی می‌باشد. دلیل دیگری که مهاجران به استرالیا را ترغیب به ارسال لوازم منزل به استرالیا مینماید عدم توانایی ایرانیان در پیدا کردن طرح‌های مبلمان و چینی آلات ایرانی در استرالیا می‌باشد. حمل اثاثیه منزل به استرالیا به دلیل  ظرافت و شکنندگی وسائل از حساسیت بالایی برخوردار است. از طرف دیگر در بسته بندی بار به هنگام ارسال بار به استرالیا حجم بالای بار و زیاد شدن هزینه حمل هوایی ممکن است برای مهاجرین مشکل ساز شود.

ارسال لوازم منزل به شهرهای زیر در استرالیا قابل انجام میباشد:

  • ارسال لوازم منزل به سیدنی
  • ارسال لوازم منزل به ملبورن
  • ارسال لوازم منزل به آدلاید
  • ارسال لوازم منزل به بریزبین
ارسال لوازم منزل به کانادا

ارسال لوازم منزل به استرالیا !!

شما میتوانید از نظرات کارشناسان ما در تمام مراحل بسته بندی و حمل بهره‌مند شوید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های دفتر تماس بگیرید.

مشاوره با کارشناسان ما میتواند دید وسیعی نسبت به هزینه حمل وسائل منزل به استرالیا به شما بدهد ولی برای راهنمایی فشرده می‌توان به مورد زیر به هنگام حمل اثاثیه منزل به استرالیا اشاره کرد:

  • هنگام حمل وسائل منزل به استرالیا به صورت دریایی حتما این نکته را در نظر بگیرید که بار دریایی فقط به صورت کانتینر کامل به استرالیا حمل میشود و مانند بار هوایی وزن بار منظور نمیگردد.
  • در حمل اثاثیه منزل به استرالیا به صورت دریایی حتما باید فضای بالای کانتینر برای مراحل ارزیابی و امور بازرسی گمرک خالی گذشته شود تا امکان بازرسی بدون پایین آوردن وسائل از کانتینر مهیا باشد.
  • چیدمان وسائل و بسته بندی وسائل در حمل دریایی به استرالیا بسیار حائز اهمیت می‌باشد لذا به هیچ عنوان بدون بهره گیری از نظرات کارشناسی  متخصصین اقدام به بارگیری کانتینر ننمائید.
  • در حمل وسائل منزل به استرالیا به صورت هوایی بدلیل جابجایی بسیار بار بسته بندی باید محکمتر و دقیقتر انجام شود.
  • به دلیل محدودیت‌های حجمی و ارتفایی در حمل بار هوایی میبایست تا حد ممکن از فضای خالی به وجود آماده استفاده بهینه کرد تا هم جلوی اسیب دیدن احتمالی به بار گرفته شود و هم از اتلاف هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
  • بسته بندی بار هوایی میبایست مطابق با شرایط و استاندارد‌های هوایی انجام شود. طبق این ضوابط بسته‌های ارسالی میبایست با استاندارد‌های امنیتی و بهداشتی مطابقت داشته باشد. کشور استرالیا قوانین بهداشتی سختی را در مورد محموله‌های وارداتی به اجرا گذاشته که عدم مطابقت با آنها میتواند منجر به جریمه و یا عودت محموله به ایران شود. همچنین بکار گیری وسائل بسته بندی ضعیف میتواند باعث آسیب رسیدن و شکستگی وسائل منزل گردد. در قسمت سمت چپ چند نمونه از بسته بندی استاندارد که توسط بسته بند‌های مجرب انجام شده قابل مشاهده می‌باشد.
ارسال لوازم منزل به استرالیا