فریت بار هوایی مسافری
فریت بار هوایی‌ از رایج‌ترین اقدامات مسافرین برای فرستادن بار پیش از پرواز می‌باشد. با توجه به عدم آشنای بسیاری از مسافران به اموری همچون امور گمرکی، بسته بندی استاندارد متناسب با استانداردهای پذیرش گمرک جمهوری اسلامی و همچنین عدم توانایی برای هماهنگ کردن انتقال بار از محل بسته بندی به فرودگاه امام خمینی، در بسیاری از مورد دچار سردرگمی و مشکلات میشوند. دفتر خدمات سی‌ تی‌ ‌ام با استفاده از تجربیات و دانش لازم تمامی‌ امور مسافرین را ازابتدا با راندمان حداکثری انجام خواهد داد.
فریت بار هوایی تجاری
از دیگر خدمات دفتر سی‌ تی‌ ‌ام بسته بندی و صادرات بارهای تجاری و صنعتی در ابعاد و مقیاس‌های متفاوت می‌باشد. متقاضیان فریت بارهای تجاری و صنعتی میتوانند برای مشاوره با دفتر سی‌ تی‌ ‌ام تماس بگیرند.
مزایای فریت بار هوایی
۱. مراحل گمرکی و عملیات ارسال قابل انجام در زمان بسیار کوتاه حدود ۲ تا ۳ ساعت می‌باشد.
۲. آشنایی تجربه و اعتبار نمایندگان پیش کسوت ما در محیط گمرک مسافران و کسانی‌ که قصد فرستادن وسایل برای خانواده یا آشنایان خود دارند را در هیچ مرحله‌یی از ارسال بار خود خصوصاً بارها یی که شامل تشریفات گمرکی سفت و سخت‌تری مانند مواد غذا یی و فرش دست بافتند ناامید نمیکند.
۳. هزینه ارسال بار هوایی‌ نسبت به ارسال بار با کشتی در بسیاری از موارد کمتر و اقتصادی تر است.
۴. به دلیل جابجایی‌ کمتر وسائل در عملیات هوایی‌ امکان آسیب دیدگی در فریت هوایی بار کمتر می‌باشد.
۵. مسافر در تمامی مراحل مانند بسته بندی، حمل تا فرودگاه، عملیات گمرکی حضور دارد و بر عملیات نظارت می‌کند. بنابر این احساس امنیت خاطر بیشتری در تمامی مراحل را دارد. تفاوت این عملیات نسبت به عملیات حمل با کشتی عدم نظارت مسافر یا فرستنده بار در مراحل جابجایی‌ در بنادر می‌باشد.
۶. زمان ارسال بار توسط هواپیما (با هماهنگی) ‌ قابل کاهش دادن به یک یا دو روز می‌باشد لذا تجار و صادر کنندگانی که بارهای یخچالی و یا فاسد شدنی دارند میتوانند از این مزیت بهره گرفته و محموله هایی‌ مانند قارچ، سبزیجات و میوجات را در اسرع وقت با حفظ کیفیت محصول به مقصد خود برسانند.
دفتر خدماتCTM با بهره گیری از مدیریت توانمند و تجربه بیش از ۴۰ سال خدمت در صنعت حمل‌و نقل هوایی و با آشنایی کامل به تمامی‌ مراحل گمرکی امکان فریت و ارسال بار‌های شخصی‌ یا تجاری را به اقصی نقاط دنیا با بهترین هزینه برای شما امکان پذیر می‌کند.س