حمل بار دریایی به کانادا به صورت مسافری و تجاری، فریت یا ارسال بار دریایی‌ از دیگر اقداماتی است که در مقیاس شخصی‌ و تجاری قابل انجام توسط دفتر سی‌ تی‌ ام می‌باشد. همانطور که پیشتر در قسمت فریت بار هوایی‌ توضیح داده شد در بسیاری از موارد ارسال هوایی‌ بار بصرفه تر و اقتصادی تر می‌باشد. ولی‌ در مواردی ارسال بار هوایی‌ در مقیاس‌های بزرگ قابل انجام نیست که در این صورت بار به صورت فریت دریایی‌ از بنادر ایران به کشورهای مقصد فرستاده میشود. در ادامه به این محدودیت‌ها و مزیت حمل توسط کشتی اشاره شده:
۱. محدودیت فضای هواپیما در بعضی‌ موارد حمل و ارسال محموله های بزرگ مانند یخچال و اجسام با ارتفاع بالای ۱۵۵ سانتیمتر را محدود می‌سازد. در این موارد الزاما بار باید توسط کشتی یا تریلی به کشور مقصد حمل شود.
۲. ارسال حجم انبوهی از وسائل مانند محموله‌های تجاری و یا بار‌های بالای ۲۰۰۰ کیلو از راندمان اقتصادی پایینتری به نسبت حمل با کشتی برخوردار است و معقول تر فرستادن این حجم از وسائل توسط کانتینرو حمل با کشتی میباشد.
دفتر خدماتCTM با بهره گیری از مدیریت توانمند و تجربه بیش از ۴۰ سال خدمت در صنعت حمل‌و نقل و با آشنایی کامل به تمامی‌ مراحل گمرکی امکان فریت و ارسال بار‌های شخصی‌ یا تجاری را به اقصی نقاط دنیا با بهترین هزینه برای شما امکان پذیر می‌کند.
برای کسب اطلاعات دقیقتر در مورد چگونگی ارسال بار دریایی به قسمت حمل و نقل دریایی مراجعه نمایید.

برای بسیاری از کسانی که قصد حمل بار تجاری به کانادا و یا حمل اثاثیه منزل به کانادا را دارند این سوال مطرح میشود که ارزانترین روش ارسال بار به چه صورت میباشد. بر خلاف تصور، بسیاری از بارهایی که از ایران توسط کشتی به نقاط دیگر دنیا ارسال میشود فقط به صورت یک کانتینر کامل (20 فوت یا 40 فوت) ارسال میگردد. این بدان معناست که شخصی که قصد حمل دریایی کالا به کانادا را دارد، میبایست تمام هزینه های شامل شده برای یک کانتینر کامل را پرداخت نماید. با توجه به این مطلب فقط زمانی حمل دریایی به کانادا توجیه اقتصادی دارد که میزان وزنی بار از 3000 کیلو و یا میزان حجمی بار از دو سوم حجم کل کانتینر بیشتر باشد. کسانی که قصد ارسال بارهای جزیی تا وزن 2 تن به کانادا را دارند میبایست از طریق خطوط هوایی اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه حمل دریایی به کانادا با مشاوران ما در دفتر سی تی ام تماس بگیرید.